Obrazy Picassa - Dowiedz się więcej na temat zdjęć Google!

Jeśli jesteś podobny do mnie, możesz łatwo zirytować się tworząc albumy Picassy wyświetlane w Galerii. Dzięki synchronizacji z kontem Google i tym, że każdy obraz zamieszczony w Google+ kończy się stworzeniem własnego albumu w Picassie, Galeria wygląda jak niezakończony ciąg albumów, który zawiera jeden lub dwa obrazy.

Ja też nie lubię nowej metody G +. Po latach korzystania z usług Google nie chciałem tworzyć profilu Google, ale z jakiegoś powodu byłem do tego zmuszony. Kochałem program Picassa i teraz zauważam, że gdy włączysz łącze, każde jest zamykane na G+. Po raz pierwszy z niewielkim przyciskiem na górze, pojawiając się po 20 sekundach, aby zabrać użytkownika do albumu Picassa.

Naprawdę nienawidzę tych wszystkich social networking, a kiedy wyszło G +, tym, co mi się podobało, było to, że nikt tego nie używa. Jednak tym bardziej nienawidzę obrazy Picassa od Google. Teraz po niezliczonych tysiącach zdjęć przesłanych do Picassy muszę je zrzucić i zacząć korzystać z Flickr, aby uniknąć tego dość słabego działania, w jaki działają obrazy Picassa od google.

Dlaczego nie można po prostu przyjąć, że niektórzy z nas nie chcą być w sieci społecznościowej? Nienawidzę też Facebooka i pozostawiłem go częściowo ze względu na ciągłe zmiany, które również Google ciągle robi. Po prostu zostaw nas w spokoju, abyśmy mogli korzystać z usługi „ obrazy Picassa ” w sposób, w jaki chcemy, a nie w taki sposób, jaki nie chcemy.

Wiesz co? Google wcale nie pytał mnie, zanim zrobił to co zrobił ze swoim narzędziem obrazy Picassa. Jestem pewien, że Google ma wiele innych czynników które bierze pod uwagę i wcale nie liczy się dla nich to co chce przeciętny użytkownik, ale to jak można zarobić na większości użytkowników.

Podstawowa technologia zmienia się cały czas, a Google pozostaje na tym co w rzeczywistości często wymyśla jako nową technologię i nie można poruszać się już po narzędziach tak szybko, jak to ma miejsce, gdy są stare narzędzia, które są uwielbiane przez wszystkich.

Obrazy Picassa się zepsuły. Co by jednak było, gdyby Google, nie bójmy się tego powiedzieć, spieprzył działanie Gmaila? Google ma też wiele względów biznesowych. Ostatnio zreorganizowali całą firmę pod nazwą Alphabet. Jestem pewien, że ma wiele reperkusji.

Zmieniając nieco temat, to do Velazqueza odwoływał się również Pablo Picasso, malując Las Meninas. Picasso sparafrazował dziesięć słynnych obrazów, wydobywając z nich to, co picassowskie ... w Velázquezie. Podobnie traktowane były obrazy innych artystów (np. Delacroix). Czy najdelikatniejsze i najdroższe są rzeczywiście kopie i malarskie parodie dzieł innych artystów, które tworzą Roy Lichtenstein.

I wracając do narzędzia Google, obrazy Picassa, po prawej stronie zobaczysz legendę tego, co oznaczają dane symbole, a niebieska strzałka oznacza Skasuj na zawsze "i to jest tajna broń, o której mówiłem wcześniej. Oznacza to, że te trzy górne foldery zawsze będą skanowane przez program Obrazy Picassa, dzięki czemu w każdej chwili do dowolnego z tych folderów dodawana jest etykieta Skanuj zawsze ", zostanie ona automatycznie dodana do programu Obrazy Picassa przy następnym załadowaniu aplikacji.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak przesyłać obrazy i filmy z programu Picasa do zdjęć Google

Jak usunąć albumy i obrazy Picassa z galerii Googla